söndag 25 september 2011

När jag insåg varför Bokmässan är grym

Long time no see!
Undrar lite om någon någonsin kollar den här bloggen längre. Den uppdateras inte särskilt ofta. Men jag hoppas på skärpning. Skärpning, jag.

Denna vecka har jag för första gången någonsin varit på Bokmässan! Det var stort och det var mycket och det var intressant och det var massa kändisar där och jag köpte massa böcker fast jag knappt hade några pengar kvar. Jag förstår varför folk längtar till den där mässan.

På torsdagen var jag där i egenskap av lärare tillika twittrare.
Jag hade nämligen blivit inbjuden av Lärarförbundet att stå i deras monter i snygg t-shirt som sa "Allt börjar med en bra lärare" och prata om Twitter + skola = sant. Det var en jättekul och intressant dag och jag är så tacksam att jag fick vara där.



1 kommentar:

  1. Å, så fint det såg ut att vara! Förra året stod jag i Lärarförbundets monter och pratade om vårt skolsamarbete med en skola i Uganda. Det var fantastiskt roligt. Jag förstår att du gjorde ett bra jobb som twitterexpert!
    Ha en fin vecka!
    Carina från Skellefteå

    SvaraRadera