onsdag 6 juli 2011

Semesterproblem

Jag har precis läst ut en bok.
Det gjorde jag igår också.

Jag är inte riktigt van vid detta snabbläsande, och böckerna börjar ta slut.
Måste låna mammas bibblokort någon dag (eftersom jag var så smart och lämnade mitt i Göteborg.)
Eller så får jag åka till stan och gå på bokhandel.
Eller surfa in på adlibris nu på en gång.

Vad tusan vill jag läsa nu?
Har visserligen en Sookie-bok som väntar, men det var så skönt att läsa om annat än vampyrer, så den känns faktiskt inte så lockande...
Hmm, vilka problem man har så här i semestertider!

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart problem!! Hyllorna här hemma dignar av oläst plus lånade böcker. Börjar likna en hamster. Ser mina kinder stora ut??

    SvaraRadera
  2. Haha, jo det är ett angenämt problem! Fick svänga förbi en affär idag och köpa en bok för att jag inte hade nån. En legitim ursäkt alltså. Inte så ofta det händer!

    SvaraRadera